четверг, 19 ноября 2015 г.



Про себе завжди важко писати, якщо ти не маєш «культу» власної особистості. З одного боку ти хочеш про себе сказати щось позитивне, а з іншого – боїшся, що скажуть ніби ти себе хвалиш.
Почну з того, що я – жінка. А жінка, на мою думку, насамперед повинна бути мудрою. Цієї мудрості має бути стільки, щоб в сім’ї панувала гармонія. У мене чудова сім’я – люблячий чоловік та донька Марійка.
Жінка ще повинна бути сильною. І ця сила не фізична, а внутрішня, щоб справлятися з усіма обов’язками, які на неї покладені, любити і доглядати людей, що її оточують. Я вважаю, що мені це вдається.
Жінка має бути впевнена в собі і, обов’язково, поважати себе. Тоді й інші поважатимуть її. Я відчуваю повагу людей до себе – значить дію правильно. Я люблю свою роботу, в мене чудові колеги, маю багато друзів.  Впевнена в собі, розумна, скромна, добра, така, яка випромінює позитив – це портрет справжньої жінки в моїй уяві.  Намагаюся такою бути.  А ще я дуже люблю дітей, тому і пішла працювати в школу. 
         Працюю керівником гуртка декоративно-ужиткового мистецтва «Умілі руки» в центрі естетичного виховання «Калинка» вже 9 років. Залучаю дітей до народного мистецтва у системі позашкільної освіти, що є ефективним впливом  на розвиток творчих здібностей в учнів.
         На заняттях гуртка «Умілі руки» з використанням народних промислів і ремесел учнів ознайомлюю з кращими зразками українського народного декоративно-прикладного мистецтва, вивчаємо побудову узорів, діти самі складають узори і підбирають кольори для оздоблення різних предметів та їх виготовлення (наприклад виготовлення витинанок, та їх використання у побуті (форма, колір, складність витинанки), оформлення оберегів (форма оберегу, оздоблення) .
   Моє педагогічне кредо: «Від творчості учителя до творчості учня».  Кожного разу, переступаючи поріг школи, я згадую одну мудрість «Можна привести коня до води, але не можна його заставити пити». Так і в нашій роботі, ми можемо запропонувати дитині знання, але тільки позитивна мотивація дозволить йому ці знання засвоїти…
   Для мене ЦЕВ «Калинка» - це моя творча майстерня. Дитина приходить до нашого центру самостійно чи приводять її батьки і моя задача зацікавити дитину приходити на гурток. А коли дитина зацікавлена, для неї наш центр «Калинка», зокрема гурток «Умілі руки», стає як домівка зі своїм укладом звичаями та традиціями. Все частіше кожний прожитий день в центрі «Калинка», палаючі очі моїх гуртківців пробуджують мене до роздумів до нового пошуку, творчості, а це, на мій погляд, є необхідною умовою для власного росту та професійної майстерності.
   Великою гордістю для мене є роботи, власноруч виготовлені  моїми гуртківцями, з якими ми приймаємо участь у виставках, Всеукраїнських, обласних та міських фестивалях, де займаємо призові місця.




Комментариев нет:

Отправить комментарий